Paketoituja unelmia. Etäostamisen historia kaukomatkoista postimyyntiin ja verkkokauppaan

Ei arvosteluita | Arvostele tämä tuote / 5

Varastossa 100 kpl

Hinta: 29,00 2900
Määrä: kpl
Kirja pureutuu etäostamisen, verkkokaupan ja postimyynnin teemoihin, joita käsittelevät tutkijat FM Jenna Peltonen, FT, dosentti Petri Saarikoski, FT, dosentti Rami Mähkä, FT, professori Anna Sivula, TaT, FM, Ekon. mag. Katriina Heljakka, TkT Arhi Kivilahti ja MA Anni Shepherd.

Ostamme ja kulutamme tuotteita ja palveluita tarpeeseen, mutta rakennamme niillä myös identiteettiämme ja saamme mielihyvää. Paketoitujen unelmien lukija voi havaita, miten samat tekijät ovat vaikuttaneet kuluttamiseen niin 1600-luvun aateliston keskuudessa kuin nykypäivänäkin. Miten ostamisen kanavat ja järjestelmät ovat kehittyneet vuosisatojen aikana? Miten kuluttajia on houkuteltu etäkaupan ja postimyynnin pariin? Miltä verkkokaupan tulevaisuus näyttää? Kirjoittajien tekstien eri näkökulmat tuovat kirjaan monimuotoisuutta ja auttavat ymmärtämään etäostamisen ajallista jatkumoa.


 
Julkaisu ilmestyy 7.11.2023

Julkaisu kuuluu Postimuseon Viestin-julkaisusarjaan, joka tarttuu yhteiskunnallisesti merkittäviin ilmiöihin. Tutkimukseen perustuvat julkaisut valottavat viestintää eri kanteilta, sekä viestien sisältöjen että niiden liikkumisen näkökulmista. Ajankohtaisia ilmiöitä lähestytään nykyhetkestä kahteen suuntaan: historiaan ja tulevaisuuteen. Aikaisemmin sarjassa on ilmestynyt Aamun lehti. Sanomalehtien jakelun historia ja tulevaisuus (2021).


Nidottu, pehmeäkantinen, runsas nelivärikuvitus.
192 sivua
Hermes, 2023
ISBN 978-952-5249-46-0
ISSN 2737-0429

 
Arvostele tämä tuote

Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.